15 december 2013

Happy birthday Tyrese...

Grattis på din 13de födelsedag, du är en underbar bästadte son, du finns alltid där, alltid den där solstrålen i mitt liv och du får mig alltid att skratta.
Du är en bra storebror, tar hand om dina småsyskon i vått & tort.
Du är en trogen vän.
Älskar dig och så tacksam att jag har dig i mitt liv ♡
Hoppas du hade en fab day ♡♡♡

Har varit ledig denna helg, så skönt!
Tyrese valde att ta sin vän till bio på lördagen, dom fick all in med bra platser och snacks.
Sen blev det Mc Donalds och jag och hubby och dom små vi shoppade i Haymarket, inte lätt då dom ville ha allt dom såg, Tristan vägrade släppa tag om 2st Disney planes på Argos, men dom har jag redan köpt till julklapp, oj vilket springandes och liv det blev hehehe...
Nikki hon med blev sur några gånger hehehe...
Sen på väg hem fick vi vänta 45 min på bussen fast det var 10 min trafik =/ jag hade jobbigt med min blåsa, har mkt problem med uvi ajajaj lång väntan så sent ute och vindy, kallt huvva...

Skönt att komma hem iaf, Tyrese och Jacob hade haft en bra dag, Jacob sov över, på söndag, Tyrese födelsedag på morgonen hoppade jag in på sängen och kramade om honom och han fick cup cake med ljus och frukost på sängen och en pressent.
Sen hade han fotbolls match som dom vann!
Jag hade tid att förbereda allt.

Dagen har varit bra, lite känslosam för sett att Robin tagit bort Tyrese, din egen bror! och ännu en till syster från fb, du kan såra mig ta ut allt på mig men ge dig på din egen bror??? Strunta i Nikki och Tristan omg...
Vem är the abuser???
Skit sam om det är vad du vill det kommer inte gå bra!
Lycka till om det är värt att krossa allt och alla ditt blod, lovar mig själv att inte ta åt mig, ska uppskatta dom som jag har vid min sida!
Tyrese du är så stark och du vet sanningen ♡

I morgon blir det jobb och skola, 4 dagar sen blir det jul lov wohoooo! Jag ska lägga in semester dagar och jag och Tyrese ska inreda och måla hanns rum, hoppas vi kan starta på fredag. Kommer bli så bra!
Ska jobba julen här, vi firar 24 och 25 svensk och engelsk tradition som alltid, våran tredje jul här...

Nah nu blir det kram kalas till Tyrese ♡
Sen en film och sova!
Trött jag är 24 tim om dygnet =/ Zzzzzzz

Grattis Ty hoppas sin dag var bra!
Lov u my sunshine ♡

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar