3 december 2013

3 days off...

Tidigt i morse åkte E till Harrogate, han har ju jobbet där så behövde åka dit på möte, nu jobbar han hemifrån ♡

Så min tur att morgon fixa kidsen till skolan, Nikki är super duktig på morgonen och hjälper lillebror, Tyrese är mer som en drömmare på morgonen, han har lixom inte vaknat till och allt går i slowmotion...
Morgon rushen gick så bra så, men hitta sockar och skolskor va det mest problematiska hehe, off to school och Nikki raceade mot en klass kompis, vi har kö system innan man går in i skolan så man står i klass köer på skolgården, och skolorna här har staket långa stängsel, så i tid är ett måste annars måste man gå in genom receptionen. Men vi var i god tid och Nikki var snabbare än hennes vän...

Efter lämning så hade jag på klienter där att gå till, så trevligt med skvaller med mina tanter och min sista tant där blev jag bjuden på gammal dags kaffe om man säger så, man kokar mjölk och häller i snabbkaffe, har aldrig prövat det men det var gott och massor med fika blev det och prat så mysig!

Tristan var super glad att se mig hämta upp han från school nursery, vi gick till Tesco och köpte hem lite gott.

Ska städa och greja lite sen blir det chicken dippers med strips och sallad till middag, eller till tea som man säger här...
Utfodra alla, fåglar, kanin max fick sin frulle lite sent idag hehe. Har tagit bort grinden till köket för Max lyssnar och vet nu, har inte min hund på övervåningen eller i soffan i vardagsrummet, han har sin plats i köket eller här i hallen och då är han ändå med oss...

Grått och lite kyligt idag i Newcastel, kanske blir det snö på torsdag... Är ledig nu i 3 dagar, när hände det sist???

Later!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar