21 december 2013

Jul shopping...

I går var vi i Metrocenter, tog taxi och äntligen Ikea time, vi har köpt glögg, godis, pepparkakor och jul mat! Åh så gott!
Här i England har dom ju inte våra svenska traditioner, köpte knäckebröd, så efterlängtat, äntligen hade dom fått in bilar igen fast julgranar.

Köpt nästan färdigt nu med julklappar, det är Tyrese som det ska inköpas lite mera och Tristan ska ha en till sak, Nikki är färdig...

När vi handlat färdigt så blev det middag på McDonalds, Tristan skulle vända sig om på stolen och den välter och han slog i huvudet i golvet, sten golv omg vilken bula han fick, stackars liten ♡ Vi fick ice pack, sen somnade han i Ericks famn, han sov hela vägen hem, la honom på soffan, han sover vidare, när jag går och lägger mig la jag Tristan i våran säng, han sover vidare, när jag gick till jobbet sov han fortfarande =/
Man blir visst trött av jul shopping....

Hade iaf en mys kväll med glögg och lussekatter och pepparkakor, sen släppte vi en ballong lös i kvälls mörkret med meddelande på den, det var väldigt windy...

Hemma på lunch, myser på soffan med kidsen, har druckit glögg så gott alkohol fri så klart!
Ska strax tillbaka till jobbet tea&night time, känns så konstigt att vara ledig från jobbet i 3 dagar, kul att komma tillbaka och höra massor med gossip.
Men ute är det kallt och blåsigt och det har regnat från och till...

Dax att fixa mig, jobb dax!
Bilder kommer upp senare...

Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar