25 december 2013

God jul och god fortsättning...

Önskar alla en riktig god fortsättning!
Merry christmas! To you's to day!
Fast vi bor här i England så firade vi den svenska julen, den 24 december.
Åh vilken underbar jul vi har, dubbelt upp lixom.
Några magiska minuter igår var att det började snöa ♡
Jag har totalt glömt bort att ta kort bara på morgonen hehehe, har inte varit på internet @ all, har bara myst och gett all min tid till familjen.
Svenskt jul bord så gått det gick, så gott, så mysig dag.
Kidsen nöjda och glada, att se reaktionen när dom öppnar sina julklappar så stannar världen för en stund, se lyckan i dom är det bästa!
Åh vad jag älskar denna lilla familj Nfon ♡♡♡♡♡
Tack...

Idag jobbar jag, tjänar dubbelt, så det är helt ok, har ju dom underbaraste klienterna.
Fick en lite längre brake drar ut senare.
Haft film mys uppe på sängen med mr hubby, somnade lite on & off ♡
Nu på soffan & myser med kidsen, har hunnit med att spela Wii U med Tyrese och Nikki ♡ Tristan tittar på, vem har missat att vi är crazy in Mario!

Nu blir det knäckebröd med julskinka på, så gott!
Och resterande after 8 nomnom...

Hoppas ni med haft en riktig bra jul!
God fortsättning!

Ps: Alla tjatar om alkohol på jul, omg om man har barn och är vuxen varför inte tänka? Dricka kan man men hallå det finns ju gränser! Jag dricker men har mina gränser...
Men en annan konstigt sak är att många föräldrar sitter på Facebook och uppdaterar varje 5 minuter??? På jul afton =/
Så om barnet kommer fram och säger något säger dom vänta ska bara ladda upp denna bild? Eller uppdatera eller mata kossorna??? Wtf!!!

Jag hade iaf en internet fri dag på julafton och 110% av mig gick till familjen ♡
Vi lagade jul mat tillsammans öppnade julklappar och spelade spel och drack vin med hubby... 110% mys faktor!

Over & out...

Så skönt att det är över! Denna stress all over!
Ser fram imot nyår...

XXX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar