11 december 2013

Onsdag...

Oj oj Tidig start på jobbet idag, lyckades vara där 07.00 för jag hade en learner, fick lämna cykeln hemma och vi har gått...
Allt har gått bra, många unga personer börjar nu på jobbet hoppas dom har hjärta för jobbet.

Hemma på lunch, det blev prawn med ägg och majonnäs och bacon, stekt ägg frukost&lunch i ett...
Jobbar tea/night time och jag är trött mössa nr 1 känns det som.

Har shoppat presenter till Tyrese, blivande tonåring ♡
På söndag, men på lördag ska han och sina närmaste vänner gå på bio som vi står för.
Ska börja inreda och greja i hanns rum, vi har bytt rum, ska måla alla sovrum, beställa wall art dekaler, så billigt på ebay. Sett massor med fina grejer, vill ha!!!
Bilder när det blir färdigt kommer upp.

Idag hade Nikki sin jul uppträdande, åh va söt hon var min prinsessa! Tyvärr kunde inte jag gå eftersom jag jobbade, men hubby var där och tog massor med kort och filmade så bilder kommer upp...

Har inte hänt så mycket här, jobbar 3 dagar sen är jag ledig i helgen så på Lördag köper vi det sista till Ty.

Det är spännande och se hur olika faser är mellan tjej och kille:

Oj oj vilken trotsig period Tristan går igenom, har inga öron och självklart får han lära sig massor med bus från storebror Tyrese, dom är kopior, Tristan är så aktiv, massor med energi och bus, favorit sysselsättning är ipad, Tristan älskar Disney cars och planes. 

Nikki är i en känslig fas, gråter för inget, minsta lilla som inte går för sessan är det katastrof och hon utbrister i gråt, springer iväg och gråter, hon är verkligen pappas lilla hjärta, hon är så duktig, hon läser och skriver flytande på engelska, hon är en tuff tjej som ingen sätter sig på, i skolan spelar hon fotboll mot killarna och tacklas, Nikki älskar nagellack och smink, hår och sina barbies. 

Robin har jag redan förlorat, lögner löngner lögner funkar inte att vara aggressiv och ljuga till allt och alla, han bor inte hemma längre, han valde att lämna denna familj, sina syskon, det var hanns eget val, han har bestämt sig att Blackberry mm och lögner är viktigare, vi har inte sett honom sen 12 Juli. Tyrese ser honom på skolan men R dissar honom, han vill inte ha något med oss och göra, hur kan jag inte förstå...

Tyrese är en duktig blivande tonåring, kan spela lite för mycket och kan va lite lat och bekväm, han är en idrottare och lägger ner mycket tid på det, alltid artig och trogen, finns alltid där och ställer upp och hjälper till med sina små syskon. Syskon kärlek på hög nivå hehe...

Klart intressant att följa dessa olika faser i livet ♡ Glädje, utveckling, gråt, tjavs, men massor med kärlek, uppfostran kramar och skratt ♡ Så stolt över er!!!

Mina lovebirds total jäklades med mig igår, dom var så nocie oj oj bara för jag var ensam hemma med en kopp kaffe och hade jeremy kyle show på, oj oj nu sitter dom så snällt. Hummm...

Snart ska E hämta hem Nikki från skolan, hinner inte vara med henne så länge, ska ju jobba strax. Hemma vid 22.00 så dom sover då.

Nä dax för kaffe nu då...

Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Hej ! Jax blev opererad för att ena pungkulan inte hade kommit ner. Ja fy vad jobbigt och se ens barn bli nersövd. Men skönt att det är gjort nu !

    Hoppas ni mår bra !
    Kram

    SvaraRadera