28 december 2013

Fredag goshzzzz...

Jäklar vilken storm det varit idag över Newcastel =/
Jag på min cykel, så nära att krascha vinden så stark, jobbat så mycket i mot vind och i vind mot alla håll och kanter, haft otroligt ont i handlederna gosh!!!
Så försenad jag varit till alla mina klienter, omg windly house = höghus på 14 våningar, byggnaden rör sig, toalett vattnet skvalpar och hissen gungar, jag har varit så dizzy där idag...
Tagit min tid hos alla mina klienter, dom är dom bästa ♡

Så skönt att vara hemma, stormen håller på att avta, jag är hemma och relaxar, ledig denna helg så jag ska inte sätta min fot ut, jag ska ta sovmorgon i morgon sen ska jag och Tyrese börja dekorera och måla om uppe, alla sovrum och hall och toa, ska bli fint!

Oj oj vad det värker i kroppen, smärtan är hemsk! Jobbigt under kvällen med mina handleder som jag är så beroende av med jobbet, vissa stunder under kvällen var det nästan att jag vill brista ut i gråt av all värk, men i am a survivor i gonna make it!
Får se i morgon om det blir ett sjukhus besök???

Det har iaf varit en galen dag med storm, regn och sol on & off och regnbåge, sett vitsippor, buskar som knottar sig och rosor blommar =/ wtf lixom???
Så konstigt igår då det var frost och halkit hela dagen, oj vad det blev sliding med cyckel i alla nerförsbackar på jobb rundan, glad idag att det var frost fritt i dag, phuuuuuu...

Måste ju bara tacka Clair och Brian för fika stunden hos min klient! Fick kaffe och hembakat så gott det var!!!
Ni är guld värda och jag har blivit adopterad hihihi =)
Så tacksam tack alla mina top bästaste ♡
Och jag är den mest eftertraktade carer på mitt jobb hohoho!!! Tack!

Vilken dag, sitter nu med ett glas vin och snart sova, trött mössa nr 1...

Så skönt att få vara ledig nu i helgen!
Wohooo!!!

Tack mina underbara ♡

Over and out trevlig helg till er!!!

Zzzzzzzzz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar