19 december 2013

Kära bloggen...

Mina känslor idag är i en berg och dal bana, eller mina tankar...

Jag tog kidsen till skolan i morse, Så stolt över Tyrese som alltid ska väcka dom små ♡
Nikki är så duktig, hon startar igång ett snabb bad till henne och Tristan, hon är bara 6 år och hon vet precis hur tempen i vattnet ska vara, dom badar 5-10 minuter så under tiden fixar jag mig själv eller frukost.
Tyrese går tidigare än oss, hans vän kommer varje morgon samma punkliga tid och dom går tillsammans.
Vi brukar alltid ha något i sista sekunden att leta efter, sko eller nån vante, mössa =/
Vi kom precis i tid, kallt idag Burrrrr...

Så efter jag lämnat dom inget jobb =/
Så första gången på länge att gå hem och titta på jeremy kyle show och kaffet i handen, älskar morgon showen thise morning, åh va jag skrattat på deras nya mini drama serie hehehe...
Jobbet har redan hunnit ringa och fråga om jag kan jobba extra i morgon fredag, tackade nej eftersom det blir äventyr till Metrocenter Europas största inomhus shopping, Ikea finns där så vi ska köpa jul skinka där och svenska grejer till vårat jul bord ♡ nomnom med pepparkakor, hoppas dom har jul must vet att dom har glögg hoppas jag...

När jag hämtade hem Tristan från skolan så började det storma igen snöblandat regn, urs kallt är det iaf...
Så skönt att mysa på soffan med Tristan och Max då...
Ska hämta Nikki om en stund, detta är ju sista skol dagen, i morgon lov så skönt! och vi ska ha sovmorgon innan äventyr ♡
Hoppas att Tyrese kommer hem efter skolan, oftas brukar han ha nån sport efter skolan.

Ska städa och greja, hubby är i Harrogate idag, han åkte 05:00 i morse, med taxi till tåget.

Jag hade en fab day i Monkseaton igår hos Lianne, hon fixade mitt hår, rosor blev det med, daysit i januari...
Sen ska jag få en tröja, med studios namn och mitt namn med tror jag...

Åh Tristan, har INGA ÖRON, ojojoj han är 110% över busig och trotsig, vi har precis lunchat varma smörgåsar så gott.

Börja städa då... Zzzzzzzzzz....

Max eh hehehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar