16 december 2013

Monday...

Lite irro, har jobb gapp och fortfarande är mitt jobb schema idiotiskt!
Hur många gånger ska man upprepa sig???
Vet inte längre, funderar på hitta något annat??? Vad jag vet inte vi får se vad som händer...
Blir bara irriterad när den andra morgon rundan tar mina klienter, allt bara så orättvist mot mig och klienterna...

Hemma på en kaffe som hubby serverade mig på soffan, tittar lite på jeremy kyle show.
Kurs i morgon på jobbet så ska byta Tyrese Nike skor som var lite för små...
Har 2 jobb dagar sen ledig 3 dagar, på onsdag har jag möte på jobbet och sen fixa håret, längtar så!
Sen blir det jul shopping.

Strax iväg på 2st lunch calls, sen lunch break...

Windy och kallt idag Burrrrr...

Kan inte förstå varför personer inte kan respektera val, bullshit!

Over and out ☆



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar