17 december 2013

Blod tjockare än vatten?

Eller är vatten tjockare än blod???
Vad tror ni???

Skiter i vilket, har lärt mig, spelar ingen roll vem som är vem, dom som finns där, älskar en och litar och respekterar en, dom är guld värda...

Just nu är det så många som trampar över en, respekterar inget och varför kan ingen tro på mig???
Alla har ett val men hallå? Så överkörd.
Så frustrerad men har lärt mig en läxa, lita aldrig på nån, ta inget för givet...

För mig är det viktigt att uppfostra mina barn att lära sig respekt! Dom är duktiga, dom får mycket beröm.

Det bästa jag kan göra i min situation är att säga till snällt och snälla, hjälper det inte har jag ett val, och thats it, jag vet vilka man kan lita på, falla på och dom finns där och gör en starkare, bara så synd att man upptäcker hur "många" som vänt ryggen men det kan jag också göra så inte mitt problem längre.

I am letting go, it hurts men om det hjälper mig i mitt liv så är det värt det! Jag kan i alla fall bestämma över det...

Over and out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar