14 augusti 2012

Why?

undrar bara varför när jag mår som bäst så blir det bara galet???

Jag var så glad, varför ta min lycka??? så sjukt less, så idag har jag en sad me day...

Är på jobbet, fick en del extra lika bra det då.

Har varit eller är så varmt idag, svettas som en galning synd att sitta inne en sån här dag, men det är i af lungt på jobbet.

Urs va jag är besviken...
Ska ta mig i kragen, ska sätta ett leende på mina läppar.
Ska inte låta någon göra mig ledssen!

Jag tänker lite på hus, har sett ett hus är till salu, helt ok i like it!
Jag vill köpa men så dyrt här. Eller fixa vårat, jag vill börja fixa och inreda. Så sugen på det. Hummm, måste se vad jag har för chanser...

Mmmm ca 3 timmar kvar till hemgång, missade BB finalen igår, ska titta på den, Lukas vann, han var född kvinna men lever som man så pengarna skulle gå till sista operationen att bli en man... Helt ok, grattis men jag Diggade Dena så härlig hon var...

Nä nu fortsätta jobba då, en välldans lugn kväll här.

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar