15 augusti 2012

Lite frustrerad...

Min sitvation har blossat upp igen, önskar jag kunde skriva om det, vet inte...

Jag vet inte vad jag ska göra, gjort så mkt men vad mer???

Vill bort från sitvationen... Alla dessa år det pågår det tar hårt nu, pallar inte...

Jobbar igen, jobbade i morse och nu, så lungt, ute ös regnar det, början av dagen var ok och plötslig blev det mörkt och precis när jag ska iväg och jobba ösregnar det. Typiskt...

Hann med att städa hemma, gosa med dom små <3 Tristan är så mammig, Nikki så pappig, när jag säger cudel time så kommer Tristan upp i mitt knä och kramar och pussar och gosar, han förstår både eng och svenska. Tristan har fortfarande sina utslag, han vägrar att bada, han som älskar bada men tror att utslagena gör ont i vatten? han gall skriker, stackars liten!
Om det inte blir bättre tills fredag blir det att ringa läkaren igen.

Nikki har ännu en tand lös, hon är så excited att tappa den, hon pratar om tand fen hela tiden.

Jag vill så börja inreda lite, funderar på att prata med the landlord, hoppas att man kan få måla om, jag vill göra ett prinsessa rum till Nikki och Disney car till Tristan, har massor med idéer, fixa fint i matsalen och ny soffa så mycket jag vill göra, så vi får se. Skulle så vilja köpa loss huset, älskar läget och massor med möjligheter att bygga ut och fixa altan mm.

Vill hitta tillbaka med hem ljuva hem känslan <3

I morgon jobbar jag bara morgon pass, hoppas vädret är bättre så jag kan hitta på något med kidsen.

3tim kvar till hemgång.

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar