24 augusti 2012

Så trött!!!

Asså jag känner mig som en zombi en trött en, fattar inte, efter morgon passen tog jag en Powernap, har försökt att inte va uppe för länge men jag hatar kliva upp tidigt, finns inget värre än att höra alarmet på morgonen, se alla andra sova och sen vara så trött!

Känner att jag sviker kidsen när jag jobbar så mycket och sen så trött att hitta på saker.

Jag måste lägga ner, ta semester ha kanske 2 dagar ledigt i veckan, just nu får jag va glad om jag är ledig 1 dag.

Nä nu ska jag ta ut lite semester, skolan börjar ju snart för kidsen och Tristan börjar på School Nursery.
Och mkt förändringar i höst...

OMG så trött! jag och en kopp kaffe här på jobbet...

Har ni tips på upp piggande saker? som vitaminer, frukt???

Cheers Zzzzzzz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar