7 augusti 2012

Oj oj oj...

Jobbat natt och morgon walki, kunde inte somna när jag kom hem så övertrött, efter mycket om och men så slocknade jag efter 14.00 tror jag...

Ute är det sol och värme, synd att kasta bort en sådan fin dag ju. Men jag är så trött... Suck...

Nikki mår bättre idag, och hon har varit så lungn, så duktig.

Får lite panik att folk inte respekterar mig, jag är trött så låt mig vara. Just nu är jag i en jobbar period och familjen tar upp min all tid så det får vara så just nu!!!

Jag kommer tillbaka gott folk, finns här men lite upptagen.
Ta inte illa upp pleas!!!

Nu blir det hot dogs, asså varm korv med mos på, gott gotti gott gott!

Vädret ser lovande ut med värme så det känns bra, helgen planerar jag en sak hehehe...

Ha en underbar eftermiddag, själv ska jag upp 06:00 och jobba i morgon och har fått mera extra, så fullt ös medvetslös!

Cheers Ginger

PS: Idag får nog Tristan sin nya potta, disney cars som låter, så det blir uppdatering, bilder senare.
Han är så duktig =)

Take care!

Fick av Nikki <3






Tristan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar