25 augusti 2012

Lördag

Det har regnat nu hela dagen, har hunnit sova en stund...
Har bokat tid hos hårfrisören! På torsdag yeees, känns så bra!!! Makeover here it comes!

Men något händer, vad jag fattar inget, totalt dissad varför??? OMG lixom *suck*...

Myser med Nikki och Tristan, dom gör mig så glad, massor med kramar och pussar och mys <3

Tyrese har fotbolls cupp hela dagen, Robin sitter och tittar i Argos katalogen han fick ett presentkort på sin födelsedag. Nikki spelar på iPad och Tristan gosar med mig <3 Mannen är på Dukes och tittar på fotboll, hummm, och jag ska hoppa in i duschen då...

Fy va vädret är trist, men ändå ok eftersom jag jobbat natt så har jag ingen press att hitta på något, bara ta det lugnt, städningen och fixa får vänta, jag ska gosa och mysa med mina små.

Fick brev av min pappa, jag har inte skrivit på länge, så jag ska nog skriva tillbaka och skicka med massor med kort.

Min mamma mår inte bra, hoppas hon kryar på sig, hon har det jobbigt, jag har erbjudit henne att komma hit, flytta hit men jag tror hon är rädd för förändringar, jag borde åka till Sverige snart igen och kidnappa hit henne. Få bli ompysslad av mig, saknar familjen så mycket... Älskar dig mamin <3

Ha en fortsätt trevlig helg!

Cheers Ginger





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar