11 augusti 2012

Sweet escape...

Hihihi jag bestämde mig tidigt i morse att hitta på något, lite egentid utan kids och jobb, så efter nattjobb, hem snabbt på en kaffe och iväg, vilken mysig dag, varmt solen framme och jag ensam i Haymarket i city, så mys att bara gå runt, tiden gick lite för snabbt...

När jag väl kom hem så blev det att färga håret och mysa med kidsen, nu tillbaka till jobbet, natt, morgon och sen kör jag eftermiddagen.

Har planerat in mys i morgon med älskling, efter jobb, blir nog film och vin, oliver.

Kommer jobba ganska mycket i veckan morgon pass och eftermiddagen...

Ska ta ut lite semester snart, och njuta av min familj <3

Tristan har det så jobbigt med sina exem, utslag, fick tag på krämer, lite svårt att få tag i dom, 5 apotek var jag på... Hoppas han blir bättre, han har så ont av det.

Har en liten hemlis eller vad man ska säga, måste ta tjuren i hornet först hehehe, mer om det senare.

Känner mig laddad fast jag inte sovit något idag, glad är jag, saknar familjen, just att sitta hemma en helg och mysa <3 Tristan är så söt när jag ska gå och jobba, alltid får jag puss och sen ger han släng pussar så söt!!

Mmm sitter här på jobbet och tittar på BB UK och dricker en cappuchino.

Allt lungt!

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar