27 augusti 2012

Efter jobbet...

Ska jag fixa Nikkis rum, det går inte komma in där... Bombnedslag är det efter henne och Tornadon Tristan.

Efter jag tittat klart på filmer igår kväll, skulle jag ta upp Tristan, han hade somnat i min famn <3
När jag kommer in i mitt rum så var det bara att vända, Nikki och Tyrese låg där Ååååååh va irreterande, saknar ju sängen när man jobbat natt, Nikkis rum kom jag inte in i, så det blev soffan för mig och Tristan.

Hade så ont i ryggen i morse...
Släppte lite efter en varm dusch.

Nikki sover hela tiden hos Tyrese i hans dubbel säng el i min... Har hotat henne att göra om hennes rum till Tristans car rum, det ville hon inte! Hehehe...

Så städa och sortera ut leksaker, sen blir det film mys för mig med något gott att dricka.

Tittade på LOL en jätte bra film!
Zombis Gun något sådant hette en anan film sög, älskar zombi filmer men denna var tråkig...

Ok, slutar strax, haft en super trevlig dag med Mr B!
Ska bara förbi en tant och fix där sen hem och städa!

I morgon är jag ledig! wohooo!!!

Cheers Ginger


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar