3 augusti 2012

Playdate!

Strax ska jag och dom små på playdate.
Ska bli kul!!!

Lite ledseen idag, livet kan förändras på sekunder och jag håller på att mista en av mina tanter som haft stroke... Hon har bara timmar kvar...
Jag hade kunskap om detta så läkare blev kontaktad snabbt men på sjukhuset hände det igen och hon kommer inte vakna upp så det gör ont, hon var ok men nu snart borta, totalt ofartbart...

Tung dag, men biter ihop nu då, playdate på G snacka om livet kan va så upp och ner...
Life keeps on...

Min dator min inloggning är totalt krachad, ska se om E kan hjälpa mig, så lite skraj över allt jag har där om jag inte kommer in igen hummmm....

Jooo jag tältade med kidsen inatt, hårt denna gång så vid 05:00 gav jag upp och gick in och la mig på min säng, hade ju så ont i ryggen igår.

Solen framme idag igen med värme, så skönt!

Dax att dra, uppdaterar senare!

Cheers Ginger


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar