19 augusti 2012

Tröttis...

Känner mig lite seg nu, fullt upp på jobbet, storstädade har jag pysslat med, tiden går lite snabbare om man har något att göra...

Så 30 minuter kvar så får jag gå hem, hoppas jag, i morse fick jag vänta 10 minuter i går 20 minuter, jobbigt när jag inte jobbar vidare med morgonpass för då vill jag ju hem...

Försökte sova förut innan jobbet men det gick inte, så vilat och myst.
Ska mysa vidare när jag kommer hem <3 br="br">
Men ska upp tidigt, morgonpass 07:15 huvva huvva, sen tillbaka hit igen lite senare på dagen.

Dagen började med sol, men jag sa till Erick att det kommer säkert regna när jag väl kommer hem, ja och det regnar nu, ville ju grilla, men då får det bli fish and chips, mumms...

Saknar dom små, Tristan som är så mammig, han är så busig och charmig, får så mycket pussar och kramar och mys, Nikki med har blivit lite mammig, men hon är ju självklart pappas lilla prinsessa <3 br="br"> Nikki håller på att dansa mycket nu, och Tristan kopierar allt Nikki gör, så dom dansar, kör massor med trix, kullebyttor, det kan Tristan nu och Nikki hjular nästan.
Roligt att se på dom, dom är så nära varandra och det är så bra!!!

Nä nu slutar jag strax för dagen.

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar