23 augusti 2012

Uppdatering

Har vilat upp mig en del, jobbade tisdag morgon bara så hade jag onsdag ledigt, min enda lediga dag! och suprice jobbet ringde och frågade om jag kunde hoppa in, men tackade nej. Skönt att säga nej ibland, sällan jag gör det...

Har plockat björnbär, blev massor!!! Så jag ska göra paj, sylt. Ska bli gott.

Tillbaka på jobbet igen, fick in extra pass på måndag, då är det bank hollyday så extra betalt.

Min nya cyckel hade ett stort fel på bakhjulet, kunde bli en olycka, så den har vi lämnat tillbaka, så jag har kollat efter en ny, hittat en rosa så klart <3 br="br"> Använder min gamla, kedjan hoppar och bromsarna inte det bästa, inte bra.

Tristan börjar prata mer och mera, jätte kul, men han har ett eget ord, haffaaa, jag vet fortfarande inte vad det betyder hehehe... Han har fått vara lite ledig från Nursery, nästa vecka får han nog gå dit igen.

Mmm inte länge kvar nu till jag slutar, hem och städa, hade lite översvämmning i badrummet uppe idag, men allt ok hoppas jag.

Gjorde fish and chips igår, så gott!!! Glömt köpa ärtor, måste ju pröva på och göra ärt puré till det.

Har ett svårt dilemma, just nu är jag i en happy sad blandad sitvation.
Hoppas på förändringar!
Sen har jag glada nyheter men måste få klartecken först om det innan jag berättar för världen.

Cheers Ginger



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar