29 augusti 2012

Onsdag...

Alltid på min lediga dag ringer jobbet, självklart blir det att tacka ja och nu sitter jag på jobbet igen...
Jobbet ringde igen idag och lite extra jobb i morgon, glömde visst bort att jag skulle storhandla, så det får bli senare. Ska till frissan i morgon! åh va underbart!!!

Har hittat only på internet butik, så jag ska krama mannen lite extra och se om jag kan beställa lite till mig själv, behöver en jacka och skor, en väska och lite kläder <3 Tycker om Primark och H&M här, modet är underbart...

Igår storstädade jag hela huset och Nikkis rum är fixat, nu är det fint!

Efter det åkte vi in till Haymarket, kidsen fick nya skolväskor, Tristan fick Disneys car skor, Max fick en ny hundbädd och ben...
En mysig dag men jobbigt när Tristan håller igång, skriker och har sig, han vill inte sitta i vagnen, i bussen vill han gå in själv, sitta längst fram el uppe i dubbel bussen, i affärerna ska han ha allt, öppnar till och med grejer hehe, när han väl är lös springer han och jagar duvor hihihi oj oj oj vad stressad man kan bli inne i affärerna med 4 barn som vill ha allt hehehe...

Mötte upp Erick, vi tog ju bussen hem, han cycklar och hann före hem, väl hemma fixade han min cyckel så idag har jag äntligen min nya rosa dreamer med hjälm så klart.

Idag va Robin hos hårfrisören, han vågade på att klippa ganska kort lite spiki fint blev det.

Skulle ju ut på äventyr idag, men det regnade så det blev en Powernap och mys med kidsen på soffan. Skönt att softa lite...

Solen lyser nu? wtf??? så konstigt väder!!!

Take care Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar