25 augusti 2012

Men åhhh...

Monterade ihop den nya cyckeln men framhjulet slangen va trasig, en stor reva åh så frustrerad jag är, har absolut inte hunnit vilat mig, hela kvällen på morr humör, jä----- skit! 2 cycklar nya allvarligt har jag något med otur???

E ska fixa det iallafall i morgon, tur det är på Argos. Ville ju cyckla med nya cyckel...

Mmm jobbar natt nu, va ganska mysigt när jag kom till jobbet för Mr B tittade på en film som precis börjat, stealth (2005) en bra film, behövde verkligen varva ner...

Jobbar ganska lungt nästa vecka, fick 2 st lediga dagar, helt ok, så kommande veckan ska jag hitta på saker med kidsen, Tisdag ska jag se om jag kan boka tid hos frisören.
Storhandla blir det nog att göra i morgon.

Vet inte, jag känner mig konstig i humöret, har så mycket att göra men faller tillbaka på tröttheten, men blir nog bättre till nästa vecka.
Så mycket måsten, städa, då menar jag storstädning, fixa Nikkis rum igen sortera leksaker, måste ställa ut i förrådet, för mkt leksaker överallt.
Måste sortera mina och kidsens kläder... Massor att göra, men får nog tid nästa vecka med det...

Hoppas nu att natten går bra!

Cheeriooo Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar