17 augusti 2012

Crazy day...

Jobbat endel extra idag, kul att vara tillbaka i Gosforth, alla kom ihåg mig och det värmer gott i hjärtat...

Men en är verkligen hemsk! som jag cycklat fram och tillbaka hit och dit i ös regn massa stress och få massa skit av en tant var jobbigt, fick sen höra att hon är så mot alla, jag utmattad, trött, och vill bara väl, slutade att jag lämnade det stället med tårar, och dit ska jag tillbaka, tror inte jag vill ha henne på min lista, inte värt det... Fy asså... Finns inga ord att beskriva.

Det var skönt att komma hem, men lite av sitvationen irreterade mig, men efter jag varit hos frisören med Tyrese som blev jätte fin, så somnade jag utmattat sittandes på soffan i 45 minuter då jag väcktes av telefonen. Zzzzzzz

Älskade älskling kom hem och fixade maten, middagen tack <3 br="br"> Jag jobbar nu natt, blev inte ledig på söndag jobbar extra, har onsdag att se fram i mot hoppas jag...

Har mkt att tänka på nu, avslöjar mer om det framöver!

Mmm hoppas denna natt går bra, har inga morgonpass så det är bra.

Önskar er alla en trevlig helg, jag jobbar...

I bee back, Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar