13 februari 2013

Väder varning...

Hummm opssss, där fick jag äta upp mitt phuuu att inte snön lagt sig nu börjar det snö storma igen och det varnas att det kan bli snö 15cm
Jag hoppas inte här!

Så beroende av min cyckel juuu...
Trött på kylan nu.

Så skönt det var utan snö, så nu hoppas jag att det försvinner lika snabbt som det kommer...

Nu iväg och hämta hem Tristan,  jag är så uttråkad idag, målat naglarna och tittat lite på nyheterna, vi har en häst kött gris skandal här i Uk men tror hela Europa är drabbad, Findus har häst kött i alla sina produkter där det står att det är beef, häst kött har mycket hormoner och kemikalier i sig, och gris kött i beef produkter,  helt sjukt att det händer, så det går inte att lita på innehållet...
Urs...

Nu hämta hem Tristan ♡

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar