18 februari 2013

Måndag

Omg inte lätt för denna mamin för fort papin åker förändras allt...
Jag har mått så dåligt i natt och morgonen, men jag fick sätta igång med städningen och har ett projekt att göra, har tagit en varm dusch och hoppas jag kommer må bättre snart.

Mina små är totalt omöjliga...

Jag ska se om jag kan göra färdigt min läxa men tror jag kommer avsluta det för det funkar inte med allt kan inte koncentrera mig det är omöjligt.

Känner mig så down low, varför vara sjuk nu? Och varför är det som det är? Helgen har ju inte heller varit den bästa så måste fånga in mer positiv energi för det känns inte bra...

Ska nu sätta mig en stund med min läxa går det inte så shit da same!
I give up!

Vill så gärna hitta på något men vi får se hur det känns i morgon...

Har nog lite hem längtan mamma längtan ♡ saknar min mami så mycket och vi har inte pratat på länge =/

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar