5 februari 2013

Tisdag

Har jobbat hos bästa Bevvan idag har inte varit där på 3 dagar så det var kul att se henne igen och tog min tid va där i 2 tim och drack kaffe och massor med prat...

Har hämtat hem Tristan nu och har lunchat och nu tittar på Jeremy Kyle show.
Ute är det snö storm typ, så windy och kallt är det.
Så isigt så kunde inte använda cykel till jobbet.

Trött idag men somnade tidigt, jag hade 3st kids i sängen, jag la mig samtidigt som Tyrese vi pratade en stund och skrattade lite åt Nikki och Tristan för båda låg och skrattade i sömnen hihihi...
Jag fattar inte hur vi rymms men mys är det, jag tycker inte om att sova själv så sällskap helt ok fast Nikki och Tristan sparkar av täcket hela tiden dom blir så varma, jag kan aldrig sova utan täcke hur varmt det än är så måste jag ha något över...

Låter ni era kids sova med er?
E ska köpa nya säng till Nikki, tror det blir en sån där prinsess säng sett en jätte fin på TJ Huges.
Jag vill att Tristan ska få en car säng men det är trångt här, rummen är små och svåra att möblerna...

Hoppas till våren vi kan börja fixa här hemma, jag vill tapetsera om och inreda fint, skulle vilja ha nytt kök hehehe... we see...

Nä nu relaxa och softa soffan med Tristan innan det är dax att hämta hem Nikki och eftermiddags/kvälls race.
Det ska lagas middag, bada dom små och sen göra Nikkis läxor.

Så over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar