16 februari 2013

Lördag och det är vår i luften!

Jobbat sen 07.15 till 12.00 oj vilken lång runda det var,  tur att jag har cykel. Många nya har jag varit hos, hade tur att dom var snälla och förstående... Svårt att hitta när jag är inte på min runda...

Nu är jag hemma, jag ska ta en välbehövd powernap ♡
Ska jobba i kväll har 3 calls en ny av dom...

Är lite förvirrad med mitt jobb nu, jag förlorar många calls, ledig måndag till fredag? Och helgen har jag bara 1 call så konstigt. Måste verkligen prata med dom. Jag vill jobba juuu...

Nu ute såg jag massor med vår blommor som blommar, verkligen vår känslor i luften nu och det är plusgrader ca 8+ och sol så skönt borde ju gå ut och sätta mig i trädgården och dricka kaffe och sola?
Men jag är så trött Zzzzzzz......

Inga planer för stunden så over and out.

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar