27 februari 2013

Egentid...

Kidsen sover huset är tyst... Phuuuu...

Jag ska njuta lite av egentid och titta på en film, det är något i luften, jag känner mig totalt rastlös och tråk, kan inte sätta fingret på allt vad det kan vara utan försvinner in i min bubbla då...

Nikki så söt, hennes klass kompis har fått ett syskon, så Nikki sa till mig
- mamma om du får en bebis ska det vara en flicka och hon ska heta Rosie, hihihihi, näää inga flera bebisar säger jag, Nikki jag ska fråga pappa good luck! Tjihiii så sött än då... Hon tillägger att hon vill ha en kattunge med hihihi... No way det vill inte papin... Hehe...
Alltid när vi går hem från skolan så ska det frågas en massa frågor, som idag, hur smakar sand? kan man äta den? vad händer om man äter sand? vad är trä gjort av? omg denna lilla tjejen har massor i huvudet hihihi...
Om 2 veckor fyller min lilla prinsessa 6 år och Tristan fyller 3 år om 1 vecka, mina små börjar bli stora och självständiga..

Over and out nu movie time sen sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar