20 februari 2013

Dagbok...

Jag har börjat skriva dagbok, (med penna på papper) skönt att skriva av sig... Skriver ut allt och ska alltid skriva en el flera positiva saker på slutet av inlägget.
Efter en dag som varit upp och ner så sa jag till Tyrese att han skulle skriva brev till mig på svenska, och det gjorde han och den har jag i min dagbok, eftersom jag mår bättre så ska vi göra en grej han vill, vi ska gå till biblioteket de ni!

Hittade en skrivbok sen sverige, när Tyrese gick i 4:an i Ösmo, han hade skrivit flera sagor så jag tog tillfället att läsa till dom små då det var sov dax, Tristan somnade på sekunden, Nikki och jag asgarvade, Tyrese du borde bli en författare på rysare ju! Inte något jag väntade mig men så bra därför blev det massor med skratt MED Tyrese ♡ Sjukt kul! Hihihi...

Tillbaka till dagboken så fick Nikki en med som hon intensivt skrivit idag, vi bytte bok och vi skrev till varandra ♡
Sen när jag läste en god natt saga bok på svenska så läste hon svenskan med mig, så stolt jag är! Hon kan läsa svenskan men å ä ö har hon svårt med, men ska bli kul att lära henne igen då hon inte varit intresserad förut.
Samma nu när jag sa till Tyrese att han skulle skriva ett brev på svenska till mig då jag totalt glömt att inte ens göra det nu så träning ska det bli nu... Oj vad något så naturlig kan försvinna...

Mmm nu är det God natt

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar