6 februari 2013

Återbesök...

Idag har vi varit på RVI sjukhus,  återbesök med Robins axel klant nr 1 som fick en fraktur efter att spelat fotboll på is =/
Nu är det läkt och inga mer återbesök phuuuu...
Ganska kul att dr trodde jag var inte mamma till honom han trodde jag var carer haha looking good för att vara en tonårings mamma tjihiii...
Vi fick sitta och vänta några timmar och jag blev 1 timme sen att hämta Tristan från playgrop, ringde skolan och berättade att jag blir sen...
Tristan hade super kul i reception class han fick school dinner gratis och alla tog hand om honom och Nikki var där med och lekte med honom.
Han har blivit en stor favorit i skolan och lärarna tycker så mycket om honom.

Städat och lunchat nu ska jag hämta hem Nikki så jag återkommer...

Massor i tankarna...

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar