7 februari 2013

Trött mami...

Omg hela veckan nu går jag och lägger mig efter 22.00.
Jag som är eller var nattuggla nr 1 men nu somnar jag på 2 sekunder.
Konstigt ju...

Har hunnit med jobb och lämnat dom små på skolan, Nikki är en drama Queen som vanligt...
Nu äntligen hemma och väntar på att Jeremy Kyle Show ska börja, kaffe och frukost på soffan.

Hade en mys kväll igår med kidsen, men saknar lite egentid, men nu har jag den...

Fullt ös hela tiden, man är ju ensam stående mami på veckorna, och det är fullt upp med kidsen och huset men jag hittar mina stunder att titta på film mm men nu offrar jag nattugglan hehe, vaknar 06.00 varje dag wopp wopp lixom.

Funderar på att gå till surestart i montagu, dom hjälper med cv mm med jobb och sen har dom en barn grupp 1-5 åringar och man träffar andra föräldrar mm ska pröva tror jag...

Sen måste jag förbi biblioteket lämna böcker och låna om.
Senare i eftermiddag har jag möte hemma.
Jag har förändrats på ett sätt vi får se om det är en bra förändring men jag kämpar och försöker iaf, jag kan iaf vara den som försökte / försöker jag kan va stolt över mig själv så jaja vi ser vad som händer...

Nu börjar Jeremy Kyle Show so later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar