15 februari 2013

Fredag

Äntligen Fredag!
Ännu en jobbig vecka har passerat...

Har tittat på det nya avsnittet av vampire diary sååå spännande!

Nu är det Half term, lov 1 vecka så skönt det ska bli och slippa gå fram och tillbaka till skolan.
Har hämtat hem Tristan, vi sitter och myser på soffan.
Ska städa är super trött...

Tristan sov middag igår och han hade svårt att somna på kvällen =/ så det slutade med att jag somnade med honom på min säng.
Jag vill ta en powernap!
Tristan??? Nu???

Måste hinna med att färga håret, ska ha på mig min nya klänning, laga en fin middag blir nog potatisgratäng och kött och vin...
Film mys ska det bli med dom små.

Jobb helg blev det visst men ledig söndag då ska jag ta en lång sovmorgon ♡♡♡

Naaa nu se om det blir en snabb powernap innan jag hämtar hem Nikki, har massor att göra juuuu....

Over and out Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar