27 februari 2013

Down hill???

Urs vad jag är klantig!
Men nog inte mitt fel, hade iaf kurs på jobbet men visade sig att jag hamnat på fel =/ shit!  Så irriterande...
(I går var jag vilse på jobb walki, hittade till sist, lite klantig där)
Inte lätt att vara svensk i UK hehe...

Passade på att prata igen med jobbet, så besviken att dom plockat bort mig från MIN walki, men kanske skulle jag få tillbaka en av dom bästa och jag kommer få en permanent walki runda och det hoppas jag på!
Just nu jobbar jag inte så mycket,  dom ringer in mig för jobb hela tiden och massor med nya som man endas går till 1-2 gånger sen nya igen så håller det på och dom är frustrerande och det är inte ok, man blir påverkad på olika sätt...
Vill ha min runda mina regular ladys, vill ha något som man vet hela tiden var man går nånstans.

Sen denna "sitvation" som är en enda ond cirkel =(
Påverkar allt och alla, en kedjereaktion som utlöser negativ energi och actions...
Så frustrerande...

Men idag är det värme och sol! Så kaffe i solen underbart!
Stackars lilla Nikki som ramlade med sin scoter i morse utanför skolan, det gick bra med henne men hon var ledsen
Dom tog hand om henne.
Trottoarerna här är inte dom bästa, så mycket bättre i Sverige.

Nu är jag hemma med Tristan, vi har delat på en pizza, ska ta det lungt nu, jag är trött! Ledig i morgon.

Sen blir det kvälls race =/
Njuta av solen och lugnet ♡

Undrar vad mer som kan gå så fel allt går lixom down hill, dax att ändra på det...

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar