10 februari 2013

Spa, massage...

Så bra det var igår, 1 timme och 30 minuter med massage och ögonbryns vaxning. Så skönt så avslappnande, men jag har så mycket knutar i ryggen välldigt mycket så jag hoppas jag kan få gå dit lite då och då.
Tack älskling!
Jag var så avslappnad efteråt så E undrade vad dom gjort med mig hehehe...
Det var helkroppsmassage och det enda man hade på sig var en konstig engångs string och handduk, fick värme och detox massage, så jäkla underbart men det känns i kroppen idag...
Ögonbrynen blev helt ok, gjorde inte så ont med wax värre när dom noppar.

Sen blev det film på kvällen Flight en ok film. Och lite rose vin... Jag super trött och jag har jobbat morgon pass hela helgen.

E åker tillbaka till Harrogate ikväll, Tyrese har fotbolls match och jag ska nog gå och storhandla och städa.

So later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar