8 februari 2013

Fredag...

Fredags mys ♥

E kommer hem i kväll, jag har hunnit med att städa, lite lättare att hinna med det innan jag hämtar hem Tornadon Tristan,  så nu är det fint och det luktar gott...

Igår tittade jag på this is 40 kul film.
Fixat lite film för ikväll...

Sten somnade på soffan i går kväll vaknade där vid 5 tiden men hade ju en liten mini sovmorgon till 07.30 skönt!
Förstår inte mig själv bara somnar på 2 sekunder lixom.

Nu är det dax att hämta hem Tristan
Så i be back...

Hemma igen nu med Tristan, han spelar DS han älskar Mario...
(Som jag) hehehe...

I morgon ska jag gå på min spa eftermiddag med massage och vaxning aj lixom... Ska bli mys ♡ Tack ännu en gång till min man.

Nu ska jag spela lite wii med Tristan...

Trevlig helg!

Min alovera planta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar