4 mars 2014

Veckan som gick, wopp wopp wopp...

Sorry för den dåliga uppdateringen...
Det har bara varit lite fullt upp med jobb och familj och möten och hubby som har varit i Harrogate och vädret kallt och windy och regn men i dag är det lite grå mulet men solen tittar fram ♡

Jag och Tristan tog scotrarna till skolan för att hämta Nikki på vägen dit så krachade jag hehehe flög över scotern ner pladask i marken och skrapade upp mitt knä, blåmärke och ont...
Tur att jag hade vantar på mig annars skulle händerna vara uppskrapade... Crazy mum hihihi...

Jobbade hela förra veckan måndag till söndag, skojja hur trött jag var på söndag kväll.
Fullt ös har det varit.

Mötet var chockade, dont give a shit om man säger så, sanningen först, då har vi rätta grunden!

I fredags åt vi middag på Dukes, så gott! Lamm och vin så smarrigt!
Nått hade hänt här, det var säkert upp till 15 polis bilar och poliser ute och kollade runt...
Tyrese och Jacob ville gå hem så jag följde dom över gatan, Jacob sov över och dom tittade på film.

Jobbar helg var det för mig med extra calls så det var en lång helg för mig...

Igår måndag skulle jag ta sovmorgon, men näää vaknar 5.30 wtf? Samma idag med, men pyjamas läge och det har blivit serier och film mys bara vila upp kroppen.
I dag ska jag iaf göra nån nytta, efter kaffe & jeremy kyle show blir det att städa, speciellt efter mina små grisar mina så kallade lovebirds ♡

På fredag fyller Tristan 4 år ♡
För några veckor sen var jag inne på kontoret och la in semester för den dagen väl itid, men när jag får mitt jobb schema för denna vecka så visar det sig att jag jobbar =/ så jag ringde kontoret, min grumfy kollega svarar och då är det ett papper jag måste fylla i som jag inte fick? Dom la in min semester dag på en gång...
Skojja hur svårt det är att veta allt här när man är svensk, så konstigt allt kan bli!
Varför ger hon mig inget papper och fylla i då?
Grumfy ska höra av sig igen under dagen, samma person som nekade mig att vara hemma från jobbet när min eczema var så bad! Jag blödde från armar och händer och huden spricker om och om igen så ont det var...
Så hoppas nu att jag får fredag off work, annars lovar jag att hitta något annat jobb, pallar inte längre, känns som man håller på att ge upp, klienterna är dom bästa men det är kontoret... Sorry men det är sanningen...

Fylla på med lite kaffe nu då, strax dusha och städa fint här hemma...
Nästa vecka som kommer blir det Nikkis födelsedag, onsdag jag är då redan ledig, men hubby åker till Belgien på tjänsteresa, sen Harrogate så han blir borta mycket den kommande veckan. =(

Det kommer komma inlägg om mamma till  tonåringar snart här, så håll utsikt, skulle vara intressant att dela tankar om denna tid...
Och inlägg ska komma om sanningen ska fram, Om lögner från socialtjänsten här i uk...
Håll utsikt

Later!

Åh fettisdagen i Sverige åh vad jag älskar semlor!
Får göra egna ♡
Här är det pancake day!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar