25 februari 2014

Trött...

Trött på många sätt, allmänt trött, sovit för lite, sen på jobbet just att mitt shema fortfarande är kaos, och klienter får ingen bra care, trött att ha möte som inte har nån betydelse...

I morgon är dagen då det blir möte här hemma =/
Min lediga dag måste ut 07.00 och ta ett pass en klient som kräver en regular carer och alla är på semester.
Så jag offrar mig, ska ändå upp tidigt och förbereda inför mötet hemma =/ blaaaaa....

Solen har lyst över Newcastel, men nu blev det mörkt och himlen täkt av mörka moln...
Underbart att jobba när solen lyser när man är på cyckeln.

Idag såg jag att våra rosor blommar i trädgården, och vår blommor fint ♡

Dax att dra till jobbet igen, så trött Zzzzzz

Var inne på andrahand affären och hittade oanvända leksaker, Disney planes vägg flyg race bana, Disney cars bok en prinsess väska och pussel nalle phu.
Älskar den affären, billigt och man hittar alltid något speciellt, böcker så billigt. Lov it!

Borde utfodra kaninen och fåglarna innan jobbet...

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar