10 mars 2014

Sorry igen för den dåliga uppdateringen!

Det har varit Tristans födelsedag i fredags, jobbat innan dess men fick min fredag igenom med ledighet phuuu...

Tristan fyllde 4 år och han hade en sån bra dag!
Så kul och se när han öppnade sina paket ♡
En lyckad födelsedag! Vi köpte helium tank för ballongerna, så mkt häftigare.
Tristan fick en Disney car cake så fin!

Helgen har varit soft, relaxat och tagit det lungt bara vara med kidsen...

Ny vecka har startat igång och solen lyser över Newcastel, så varmt och skönt det blivit nu, men kyliga nätter.
Jag råkade försova mig lite i morse, ville starta igång jobbet tidigare, har en ny klient, sen hittade jag inte min jobb bage, jobb id kortet, måste alltid ha den på...
Morgon race och var något efter i tiden, min nya klient tog så mkt längre tid... hummmm...

Nu hemma på lunch, ska förbereda inför Nikkis födelsedag på onsdag då hon fyller 7 år ♡ waw min sessa växer och blir stor nu ♡♡♡

Hubby åker i väg på affärsresa och sen en dag i Harrogate. Så det blir fullt upp i veckan.

Måste fixa nu...

Ha en bra dag!

Over and out!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar