21 mars 2014

Weekend wopp wopp ♡♡♡

Efter 7 dagar irad jobb så tar jag helg ♡
Så trött, det har varit så windy, närmare storm vindar ojojoj inte lätt att cykla i mot vind!
Så glad att vara ledig nu...

Men då måste man ju städa och greja här hemma...
Ska bara göra ett extra städ jobb när E kommer hem från sin körning, sen kommer vi beställa hem pizza el från KFC gott jum jum...
Får se om jag och min kollega ska träffas på dukes i kväll, ta en drink... Dukes är en pub bara över vägen så bra, och vi har Tesco en affär med bara över vägen så bra...

I morgon ska jag till Monkseaton, till Lianne, hon ska se om det går att blonda mitt hår och jag ska göra en coverup en tattoo. Längtar...

Sen blir det säkert äventyr till city, Haymarket ♡
Shoppa wohooo... Kidsen behöver nya skol uniformer byxor och tröjor, skor, kläder, jag behöver smink och skor tights, kanske nån ny tröja hihihi...

Så underbart med en ledig helg ♡
Sovmorgon och massor med mys med familjen ♡♡♡

Nu iväg då, tro jag... Jäklar vad det blåser =/

Önskar alla en trevlig helg ♡

Over and out bilder lär ju komma upp efter helgens äventyr och mys!

Jooo gjorde en coscos sallad med prawns så gott det blev och så snabbt och simpelt...
Och massa med selfie tjihiii!

Jag lägger med ut en bild utan makeup för cancer awareness...

Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar