29 mars 2014

Jobbar helg...

Haft 3 dagars ledighet så nu jobbar jag helgen, vädret är crazy, det har haglat, åskat och massor med regn, idag är det uppehåll phuuuu, men så dimmigt...

Har sovit så bra!
Älskling köpte en memory form luxury madrass till mig och Nikki sååå underbar madrass lov lov lov it!
Tack!
Vilken skillnad det var i morse när jag vaknade, inte så ont i ryggen som jag haft dagarna innan.

Igår började jag och Tyrese måla sovrummet, Vi ska måla om alla sovrum, Tyrese och jag ska byta rum igen, så han får master bedroom, han ska dela med Tristan så vi ska göra nån cool inredning. Grund målar nu vitt, han vill ha blå så vi får se hur jag fixar, kul är det iaf men fortsätter på måndag då jag är ledig. El i morgon under lunchen.
Vårat sovrum blir nog nån still med svart och vitt, Nikkis blir nog ljus lila.

Tristan och hubby är på kalas och jag är hemma på min lunch nu, inkommande powernap så trött nu Zzzz...
Tyrese gjorde varm choklad med marsmallows till han och Nikki ♡

Nä nu ta det lungt!

Trevlig helg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar