24 mars 2014

Monday funday...

Oj vilken start på denna dag, fullt ös!
Efter min morgon/lunch jobb var det bara hem och vända, hämta upp lite papper, hade tid på kontoret att prata lite om viktiga grejer...
Hemma nu, gick bara förbi argos för att byta Nikkis one direction once till en större storlek, hoppas den passar bättre ♡

Hubby har haft telefon möte och hålla Tristan undan ojojoj inte det lättaste, speciellt när han vet han får inte gå dit han gör allt för att springa till sin dada...

Helgen har varit mys ♡

Fredag kväll var jag ute med sharon och hennes väninna, vi gick till Dukes som ligger mitt framför oss, så trevligt, det måste vi göra om igen! Blev visst lite på lyret tjihiii...
Vaknade av en baksmälla hehehe...

I lördags åkte jag till Monkseaton och gjorde min cover up, mitt hår får vänta lite, behöver en grej...
Efter det mötte jag upp hubby och kidsen i Haymarket, gick runt lite och shoppade.
Det blev mc Donalds till middag jum jum...

Söndag var en slappar dag, serier och mys och en promenad med hubby och kidsen.

Ny vecka och inleder med 2 dagars jobb sen ledig 3 och sen är det jobbar helg.
Vill ju hinna med att måla uppe som jag inte ännu har hunnit med...
Måste fixa...

Strax tillbaka till jobbet, underbart väder idag, så soligt men frost i morse. Våren är här men lite kyligt har det varit den senaste veckan.
Massor med blommor och det knoppar sig so nice!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar