27 mars 2014

Assååå...

Jäklar vad värk i kroppen jag har idag, haft sovmorgon och tagit ett varmt bad, tittat på film/serier men det släpper inte så ont i ryggen och knän handleder och fot leder gosh vad jag gnäller men det gör ont =(,,,
Har tagit tramadol men fortfarande ont wtf lixom!
Hot water Bottle fixt!

Har inte hunnit fixa min cyckel, det har åskat, haglat och ös regnat och blåsigt vädret gör det inte bättre precis för min kropp...

Jobbet har ringt, men sorry jag är ledig...

Nikki hade en bra playdate igår ♡ massor med gott fick dom och pannkakor...
Nikki har after school idag slutar 16.30.

Tristan vaknade 06.00 han pysslar med en grej i går som han bara måste fortsätta med så tidigt på morgonen =/

Tyrese är hemma från skolan och har Jacob här, fotbolls träning i kväll...

Jäklar vad ont jag har! Åhhhhh!!!

Ska nog ta en promenad till Kenton shops och köpa mina pork scratchings älskar dom ♡

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar