16 mars 2014

Helgen...

Jobbar helg, jobbat massa extra calls, fullt ös på jobbet denna helg...
Och det blåser som rackarns! Windy, jag kallar det storm typ fast solen lyser då och då, inte lätt att cykla omg så svårt! Känns i armar och ben. Har gjort pass byte så jag jobbar i morgon åt sharon, bara fram till lunch, så hon tar mitt morgon pass på fredag, bra att kunna göra byten...

Händer inte så mycket här, jobb och mys med hubby och kidsen, Tyrese har haft Coner här över helgen, träning och match, Nikki har sin vän här så Tristan är deras lilla svans ♡
Hemma på lunch softar fotöljen, hubby tittar på fotboll...

Efter jobbet igår kväll fick jag go middag av hubby och vi tog några drinkar och pratade massor, känns så mycket bättre idag, skönt att ventilera ut saker och ting, tack älskling ♡

Hoppas på att det slutar blåsa! Ska strax tillbaka till jobbet, det är så läskigt när jag är i höghuset, tror det är 15 våningar, jag nästan upp på toppen så man känner hur det gungar och vattnet i toan kan skvalpa =/
Brukar bli lite dizzy där...

Naaah om man ska fylla på med kaffe, trött blev inte många timmars sömn, pratade länge på telefon med sharon, tack, hoppas vi löser våran jobb runda, så trött när det är så struligt med våran rota, våran walki. Hoppas vi löser det och får våra regulars klients, inte detta on and off =/

Har blivit bjuden till en av min klients 90 års kalas, tusen tack det är en stor ära att komma ♡ 

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar