31 mars 2014

Fortsätta...

Ska fortsätta mitt målande, målar om uppe i sovrummen, ska bli så fint!

Har varit super seg idag, trött och detta grå väder och regn fortsätter över Newcastel, det har varit så dimmigt speciellt på Söndagen, såg knappt något framför mig, läskigt när man är på cyckeln.
Cykeln har jag fixat igen så jag hoppas den håller ett tag till...

Ledig nu 2 dagar ♡

Igår var det Mother's day här i UK, fick ett hemgjort kort av Nikki så fint! Och blommor och choklad, jobbade så var bara hemma 3 timmar på lunch.
Tack mina älskade ♡ älskar er så mycket Tyrese, Nikki och Tristan, ni betyder allt för mig och ni är min styrka!
Älskar er ♡♡♡

Sen ställa om klockan, skojja hur många klienter glömde, fast jag påminnde dom, men tur då låg jag iaf 1tim tidigt hihihi, så många klockor fick jag ställa om på morgonen, leta fram alla i alla rum ojojoj...
Men alltid lika kul att jobba man får en överdos av kärlek ♡ underbara klienter, har tur att jag har dom bästa på min runda...

Har inte hänt så mycket, jobbat och grejat, städat och fixat och nu fortsätta måla.
Beställde hem pizza från Pizza Hut i helgen gott gott.

Blev ett morgon race i morse då jag lämnade kidsen på skolan, efter det la jag mig på sängen och sov ut, trött efter helgens jobb och cykla och städa mm
Fullt ös! Fullt upp.
Ska se om jag kan leta fram målar penslar i förrådet och där ska jag ta ut en hylla som ska målas.
Ska re do lite möbler, passa på.
Byta rum ska vi med göra när allt är färdigt och jag letar efter en byrå.
Det blir indisk mat till middag i kväll gott!

Se vad jag hittar på i morgon!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar