14 mars 2014

Happy face ♡

Så glad, jag ska få hjälp av min vän Lianne att fixa håret, det ska bli blont!
Har inte haft min naturliga blonda på många år nu är det dax och jag hoppas hon kan fixa ♡
Hon gör min hairexstations, endel av mina tattos och percingar, hon och hennes man är så bra tatto artister. Får alltid bra pris... Åh vad jag längtar... sen måste jag göra min cover up, mer om det sen.

Morgonen ojojoj alltid morgon race ojojoj Tristan har inga öron att lyssna med, så trotsig, tänk att en sån liten person på 4 år kan va helt omöjlig och kör totalt slut på sin mami hehehe...
Han testar gränser till 110% just nu, och alltid ska det vara något på morgonen så vi blir försenade =/

Har hämtat hem min lilla stora tornado Tristan och än så länge är det lungt, ipad är tillbaka i huset igen så han ligger på golvet och spelar minecraft vi köpte den på hans födelsedag. Finns gratis versoner med men kidsen har pratat så mycket om den versionen...

Jag har haft lite egentid efter jag lämnat dom små på skolan, fotölj mys med kaffe och jeremy kyle show, va tråkigt så det blev en serie, The Fosters, så många bra serier ute.
* Bitten
* Helix
* orginals
* vampire diaries
* survivor
* Big Brother canada
* Heartland
* The Fosters
* Bats Hotell
* The walking dead
* From dusk to dawn ny serie 

Finns så många mer me i lov! Många fler serier jag följer är det säsong stopp...

Hubby kom hem från Belgien igår kväll, jag var lite trött efter gårdagens trotsiga Tristan, vissa dagar är det kvälls race, uppdrag säng dax omg, dom har blivit lite trotsiga mot mig eftersom det är hubby som nattar dom då jag oftas jobbar kväll, och så mycket lättare då han är hemma hehehe...
Tristan vaknade i morse och letade efter E, dadda, men han hade ju åkt tidigt till Harrogate, till jobbet, bara över dagen så han kommer ikväll...

Tyrese hade basket match igår efter skolan, han blev skadad, en spelare kastade basketbollen på hanns finger så tror att den är stukad, så sa att han måste till skolsyster, men vi har lindat in med bandage och han har inte ont, han vill inte till sjukhuset =/ får se vad dom säger på skolan? Hoppas verkligen att han går...

Inga planer för idag bara softa läget lungt!
Eller kanske dra igång med mitt hemma projekt, ska ju måla men inte hunnit med det, sen vill jag fixa matsalen, vill sätta upp det nya glasbordet, behöver nya stolar.
Vill totalt fixa om...

Nikki slutar snart, så fylla på med kaffe och planera lite...
Det är inkommande jobb helg.

Önskar alla en trevlig helg ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar