13 mars 2014

Phuuuuuu....

Nikki var så glad igår, hon var så omg varje gång hon öppnade sina presenter ♡
Det värmer verkligen i hjärtat ♡

Det var fullt upp igår, pratade med min syster Marina, tack för pratstunden, tack att du ringer...
Sen var det uppdrag städa huset, hämta hem Triss och senare hämta Nikki och det fattades omslags papper och hubby köpte fel ballonger hehe så fick dra iväg lite snabbt till affären lill Asda och köpa in lite som fattades.
Tror inte att jag satt 5 minuter så mycket att göra...
Men en lyckad födelsedag ♡
Jag slocknade 22.00 och sov som en stock...

Vi vaknade vid 07.00, Nikki kom in till mig och sa att hon har hicka så hon kan absolut inte gå till skolan, och Tristan sa att han hade ont i magen hehehe
Dom ville ju vara hemma och leka med pressenterna hehehe... Nikki fick sin efterlängtade barbie sisters cruise ship hon älskar den och Tristan leker gärna med henne dom två tillsammans leker så bra, med allt ♡

Morgon racet ojojoj, Tristan var så arg att han inte fick ta Nikkis one direction scoter till skolan, han var på så dåligt humör och så ledsen, så måste köpa en ny till honom med så vi var lite försenade men hann innan dörren stängdes phuuuu...
Sen var det bara iväg för mig och städa lite extra...

Solen lyser över Newcastel, lite molnigt och blåsigt men så underbart väder vi har, igår kunde man känna varma vindar.
Har plockat städat upp lite, ska strax iväg och hämta hem Tristan, har lovat honom att han kan ta Nikkis scoter på hemvägen...
Sitter här i min fotölj med en kopp kaffe och tittar på jeremy kyle show, så trött idag så seg.
Nikki har after school idag, gymnastik så måste kolla upp om hon ska gå eftersom hon vill hem till sina presenter.
Sitter och funderar på vad man ska göra för middag?

Saknar hubby, tomt utan dig ♡
Han kommer hem i natt, men i morgon bittig tidigt åker han till Harrogate och kommer hem sent på kvällen...
Och sen är det min jobbar helg.

Ska nog passa på att ta en powernap senare.
Sen titta på lite serier och bara mysa och slappa...

Aaaah måste leta fram skor, mina sulor släppte på mina skor, så typiskt!

Over and out!

Ha en bra dag! Underbart att se cherry blossom blomma nu så fint lov it! Alla vårblommor blommar och det knoppar sig... Vår och värme me i lov!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar