1 april 2014

1 april. ..

5 dagar kvar till jag fyller år =/

Och bara 3 dagar kvar för kidsen sen blir det Easter hollyday ♡

Kommer sakna Tyrese som åker till Frankrike, Paris, Disneyland ♡ han åker med rugby teamet från skolan, inte van att vara utan honom men hoppas han får en underbar resa ♡

Jag har nu nästan målat färdigt master bed room, behöver en pensel...
Det blir super bra...
Men sen blir det små göra, men snyggt ska det bli!

I morse ös regnade det det öste ner, hubby tog dom små till skolan, jag tog sovmorgon hehehe...
Nu är det uppehåll och solen tittar fram.

Ska fortsätta mitt målande, i morgon inleder jag 3 jobb pass...

Tristan hemma och hoppar runt som en apa, all over the place! Gosh ge mig den energin...
Plockar städar upp men min lilla stora tornado stökar ner. Gosh...

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar