10 januari 2013

Torsdag...

Just nu panik ångest eller vad det heter, mitt hjärta slår så fort och jag kan inte andas känns det som och min kropp skakar, urs inge bra, lite huvudvärk...

Skönt iaf med sovmorgon till 07.30 underbart att få va på sängen en extra stund, brukar annars kliva upp efter 06.00

Ledig idag lämnade dom små på skolan och sen hem och titta lite på Jeremy Kyle show och dricka kaffe sen ut en stund...

Kom hem igen och jag hann städa innan jag hämtade hem Tristan från playgrop så mycket lättare så nu är det fint!
Har satt upp bytt gardiner.
Sen har jag laddat ner lite filmer som jag ska titta på senare så jag inte behöver tänka...

Tristan fick paket från sin dadi ♡
Cars 2 the movie och 2 st nya disney cars så fina! Filmen tittar han på nu men bilarna ska han få i morgon då e kommer hem i morgon.

Dax att hämta hem Nikki, ute regnar det som vanligt...

Later Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar