29 januari 2013

Tänk...

Tänk vad smink och fixa håret kan vara,  alla dömer från utsidan, har sminkat mig och fixat håret, plattat det så det är rakt fixat snelugg, förut bara nu i några veckor struntat i det och håret legat bakåt, men plötsligt från omvärlden man mår bra?
Omg va smink och fix kan dölja...

I mitt hjärta det gör ont!
Speciellt idag är jag inte ok men shit da same jag ser ok ut, men innerst inne fightar jag med allt.

Som mami jag är stark för mina barn men när dom sover så är det ensamt...

Tänker och grubblar för mycket!

Ska göra min första carer inskolning i morgon, en person ska gå med mig på jobbet och jag ska visa wohooo haha...

Allt flyter på det är fullt upp hela tiden så trött jag är!
Kidsen sover och jag har tittat på film zombie film så klart!

Nu en till film sen sova, jobb i morgon, ska ta ledigt på måndag då dom små har ingen skola, så 3 inkommande lediga behövda dagar då ♡

Vill klippa mig och ha en spa weekend so dream on dreamer suck...

Shit da same fullt ös medvetslös typ...

Cheeriooooo...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar