12 januari 2013

Helg!

Jobbar helg!
Fy va kallt det är i Newcastle, det har snöat och regnat, på morgonen hade jag cykel till jobbet men nu under tea time kvälls jobb har jag gått på walki.
Så skönt att gå och ha lite egen tid mellan hus till hus.
Älskar jobbet och tackar dom att jag kunde vara lite tidig och ändrade om rundan lite...

Nu äntligen hemma, öppnat en öl och myser tittar på film.
E är hemma så jag kan relaxa lite.
Förut idag efter morgon walki så blev det mys under filt på soffan och powernap.

Dagarna har varit intensiva tackar Steve som kom ut och pratade i fredags kväll, jag börjar se lite klarare i sitvationen.
Tack iaf...

Burrr vad jag fryser, och vi kommer få in ett oväder med snö i morgon,  måndag och tisdag kommer vara dom värsta, tur att jag är ledig...
Newcastle är inte gjort för snö hehehe... Så minusgrader och halka och jag kan inte cykla =/

Mmmm vi ser då vad som händer...

Nu mys så later...

Trevlig helg!

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar