24 januari 2013

Lite off...

Det har tagit på krafterna att gå walkis med jobb så svårt men underbart när man kommer hem ♡
Under täcket på soffan med film kör rysar tema tyckte verkligen om Dream House bra film.

Inte det lättaste nu på morgonen att gå till skolan med dom små, det tar oss närmare en halv timme att gå och Tristan har snöbollskrig på mig hehehe...

Så kul med honom hur mycket han pratar allt på engelska.
När han får något säger han thanx mum och alltid i miss u i lov u ♡

Jag har varit lite osocial känns ändå helt ok att bara vara...
So off men i morgon är det fredag älskling kommer hem, saknar honom så mycket och som vanligt ska Tristan få 2 nya disney cars i sin samling.
Nikki kommer få en docka.

I morgon är det final i BB celeb jag hoppas spidi vinner dom har varit dom bästa mohahaaa...

"Sitvationen" fortfarande svår men jag börjar förändra mig på något sätt men skakar i kroppen fortfarande, känner mig inte trygg så skönt på dagen att bara kunna slappna av men eftermiddagen och kväll jobbigt, tackar Steve att han kom ut i går.
Ska bli intressant vad nästa vecka bjuder på.

Börjar tröttna på vädret med plus minus slask snö oplogat och idioter med sommar däck.
Vädret är ok tycker om snö men om dom kunde ploga och sanda mm så är det ok men som det är nu är det crazy.
Saknar min cykel!

Nä nu blir det serie/film under en filt här på soffan och kvälls race, middag, dom små ska bada och förbereda pack lunch och för skolan i morgon.

Later...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar